شب یلدا مبارک...


غریـــــــــــــــــــــــــــــــــب اشــــــــــــــــنا

 

سلام بچه ها من واقعا شرمندم ببخشید خیلی وقت بود ک اپ نکرده بودم

شب یلدا بر همه ی شما عزیزان مبارک باد ایشاالله که همتون ب ارزوهاتون برسین دوستون دارم

 



نظرات شما عزیزان:

agh feree
ساعت19:57---1 دی 1391
baba bikhi-shamali dg bayad kodak azari ro gozasht kenar-ba kodakan mehrban bash پاسخ:اره عزیزم پایه ام

زهرا
ساعت17:37---30 آذر 1391
واقعا خجالت بكش.....

خودت برا خودت نظر ميزاري؟!؟!؟!؟!!!؟
پاسخ:اول از همه اینکه میخواستم فضول سنجی کنم حسود خانم ب تو چ اخه وبلاگ خودمه عشقم کشید ناراحتی گورتو گم کن دومشم اینکه تو اگه جرات داشتی غیر اسمه خزت ی ادرسی میزاشتی تا من دهنتو... سومشم اینکه شما بیشعورترین نظر دهنده در وبلاگ من شناخته شدید عزیزم بهتون از ته قلبم تبریک میگم ها ها ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:عکس,عکس شب یلدا,ساعت 9:41 توسط sh pishrOo| |


Power By: LoxBlog.Com

head>